Веб-квест з біології на тему «Земноводні»
Клас: 7
Предмети: біологія, інформатика
Тип веб-квесту: для короткочасної роботи (2 уроки.)
Організатор веб - квесту:Дибченко Валентина Іванівна.
вчитель біології Миколаївської ЗОШ №29
Вони не такі прості, як здається.
Насправді це супергерої, адже у них
є суперзір. суперкостюми космічних
кольорів, суперрукавички, а також
здатність ходити по воді і парити в
повітрі!
Хіба не варті ці істоти того, щоб присвятити знайомству з ними два уроки?!
https://www.youtube.com/watch?v=HieaZpox6b4
Вітаю учасників веб-квесту!
Перш ніж приступити до виконання завдань квесту ,познайомтеся з інструкцією учасника.
1. Участь у квесті індивідуальна (пошук інформації та обговорення може відбуватися в групі).
2. Ви виконуєте завдання квесту послідовно - етап за етапом.
3. На деяких етапах Ви виконуєте завдання в бланку Дорожньої карти, який вам треба завантажити.
4. Після виконання ВСІХ етапів Ви заповнюєте свою Дорожню карту(там, де це передбачено завданням) .
5. Не забувайте підписати її, вказуючи свої ім'я, прізвище, клас!
6. Відповіді надсилати на е-mail: vіdmk@ukr.net
7. За кожну правильну відповідь ви будете отримувати бали. Максимальну кількість балів буде вказано в кожному завданні.
8. Увага! Подорожуючи сторінками «Всесвітньої павутини», не треба забувати про небезпеки, які можуть зустрітись: шкідливі програми, спам, порносайти, хакерські атаки чи шахрайство. Будьте обережні!!!
Для успішного виконання завдань ви повинні опрацювати матеріал з теми "Земноводні".
У цьому вам допоможуть наступні джерела інформації:
1.СобольВ. І. Біологія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Стор. 113-120
2. philm zhaby_0001.wmv https://www.youtube.com/watch?v=OKZxYpmuagg
3. Амфибия Познавательный фильм для детей и не только
https://www.youtube.com/watch?v=-_6exLqDSZU або
https://www.youtube.com/watch?v=-_6exLqDSZU&index=18&list=PLOFPxkusDILSekp64wPYUoDVeC-xEWB-s%20%D0%92%D0%92%D0%A1
4. https://www.youtube.com/watch?v=_DTdvPRG8qk Метаморфоз земноводных
5. https://www.youtube.com/watch?v=Xk7Tou-hZnc Земноводные. Жаба
Дорожня карта
Учасника веб – квесту «Земноводні»
уч…………….7 класу
Миколаївської ЗОШ №29
…………………………………………………………………..
№завд.
|
Критерії оцінювання
|
Сума
|
Виконання завдання
|
1
|
Кожне вгадане слово(літера) – 0,5б, пароль – 1б.
|
5б
|
|
2.
|
Кожний правильно розміщений таксон – 1б
|
4б
|
|
3
|
Кінозал
|
|
Перегляд відеоматеріалів
|
4
|
Тести -1б
Міфи-5б
|
6.
|
Короткий перелік міфів
1
2
3
4
5
|
5
|
Тест на спостережливість .
|
5б
|
1
2
3
4
5
|
6
|
Бліц – турнір
За кожне завдання – 1б
|
4б
|
1
2
3
4
|
7.
|
За кожне вставлене слово – 0,5б
|
5б
|
1 6
2 7
3 8
4 9
5 10
|
8
|
Амфібії – «двоживачі»
Кожне дописане речення – 0.5б
|
5б
|
Ознаки жаби як наземної істоти | Ознаки жаби як водної тварини |
І Кінцівки…. | 1 Гола… |
2. Органи чуття… | 2. Плавальні…. |
3. Дихання…. | 3 Форма тіла… |
4. Шкіра вкрита…… | 4. Шкіра вкрита …. |
5. Очі мають…… | 5. Очі розташовані….. |
|
9
|
Підсумкове
Кожне дописане речення – 1б
|
15б
|
Див. окремий файл
|
|
|
|
|
|
Завдання 1.
«Словошукач » допоможе вам згадати пароль для входу на свою сторінку
Паролем є слово, складене з перших літер слів – відповідей на питання. Бажаю вам успіху!
№
|
Питання
|
Відповідь
|
Літера
|
1
|
Клас Хордових тварин, пристосованих до життя в водному середовищі
|
|
|
2
|
Органи зори у тварин
|
|
|
3
|
Організми. які використовують інший організм ( хазяїна) як джерело живлення та середовище життя
|
|
|
4
|
Російський переклад слова – назва органу слуху у тварин і людини
|
|
|
5
|
Осьовий скелет
|
|
|
6
|
Машини,танки, які можуть пересуватися як у воді,так і на суходолі
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 2 «Біологічне лото»
Ви повинні визначити місце Земноводних у системі тваринного світу та скопіювати його в Дорожню карту
Тест на спостережливість
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxiaW9sb2dpYXRhaGltaWF2ZGliY2Vua298Z3g6OGZjYjI1YTUwZmIzY2Qw
( слайд 24)
Порівняйте скелети риб та земноводних. Знайдіть відмінності. З чим вони пов'язані?
Бліц – турнір
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxiaW9sb2dpYXRhaGltaWF2ZGliY2Vua298Z3g6OGZjYjI1YTUwZmIzY2Qw
Виконати завдання, вказане на слайдах25-28
Слайд 25 – особливості травної системи
Слайд 26 – особливості дихальної системи
Слайд 27 – особливості кровоносної системи
Слайд 28 – особливості нервової системи та органи чуття
Розмноження та розвиток земноводних
https://www.youtube.com/watch?v=_DTdvPRG8qk
Вставити пропущені слова:
- У самців деяких видів жаб розвиваються парні особливі мішки (1)……….,
що можуть роздуватися і підсилювати звук. Завдяки голосному кваканню
(2 ………. , самки легко знаходять місця(3)…….. . Запліднення у земноводних (4)…….. . Із відкладеної ікри незабаром виходять личинки (5)……… .Дихають вони(6) ……… .
У міру росту в них виникають(7) ………., а згодом (8)………. кінцівки.
Зрештою вони перестають живитися і відбувається (9)……
.
«Амфібії – двоживачі»
Доведіть, що Земноводні або Амфібії
названі правильно
Ознаки жаби як наземної істоти | Ознаки жаби як водної тварини |
І Кінцівки…. | 1 Гола… |
2. Органи чуття… | 2. Плавальні…. |
3. Дихання…. | 3 Форма тіла… |
4. Шкіра вкрита…… | 4. Шкіра вкрита …. |
5. Очі мають…… | 5. Очі розташовані….. |
ПідсумковеВставте пропущені слова і надішліть відповідь за вказаною адресою
Загальна характеристика земноводних
Поширені переважно в ---------------- -------------………………. . Земноводні -------------------- наземні ------------------. Їх---------------------і------------------------
можуть розвиватися -------------у--------------------
Личинки дихають ---------------------. Під час
розвитку відбувається ---------------------(---------------) у дорослу тварину, яка дихає----------------і--------------Кінцівки -------------------типу. Череп------------
з’єднаний із хребтом. В органі слуху крім--------------------------розвинене й -----------------
----вухо. Шкіра позбавлена --------------------, містить------------------залози.
Серце………………. камерне, два ----------------і ------------- шлуночок, ------------- кола
кровообігу.Земноводні -----------------тварини.. Центральна нервова система
складається з --------------- -----------------, що й у риб. Однак більше розвинений ----------- мозок, вже можна розрізнити ------------- ----------------мозку. -------------------- розвинений слабо Амфібії - ----------------- тварини, для
яких характерне ……………запліднення і---------------розвиток
|
Знайдіть пам’ятники жабам і доведіть, що вони
їх заслужили
|
|
.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар